Bättre förr?

Julkalendern. Första gången jag ser i år. De senaste åren har jag inte tittat alls men nu slängde jag in en blick. Det var bättre förr, kanske en klyscha men sant i detta fall. Vad hände med de riktiga historierna? Som "Mysteriet på Greve Holm?" Det var en riktig julkalender.
   Fast kanske har jag bara vuxit upp. Barnen kanske gillar dansande, sjungande superhjältar? Det känns bara så Bolibompa, och jag undrar om de lite större barnen som inte längre tittar på det uppskatta detta? Har någon av er sett den? Vad tycker ni?
   Snart är det "Halv åtta hos mig" :) Ett mysigt program tycker jag. Jag har infört Nytt-Recept-Måndag sedan två veckor tillbaka och hittills har det inte gått något vidare. Men kanske får jag något tips idag? Vi får se.
   Nu ska jag dränka mig i toner av Saving Able, ett nytt favoritband :) Spotify in my heart :P Yey!

                                 xoxo          //Sanna 

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej, julkalendern har gått utför :/ Den verkar liksom inte passa någon åldersgrupp, små barn fattar inte och lite större barn tycker bara det är tråkigt, som du och jag typ :P ... vi har nog blivit för gamla för att förstå om det är bra eller inte ... :)

2009-12-09 @ 20:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0