My heart i torned

Egen lektion och julmarknadsmys. Det är min fredag. Mjuka toner från högtalarn, julmusik -nedräkningen har börjat! Bara 20 dagar kvar nu :) Tiden bara flyger iväg, hur ska jag hinna allt jag vill, allt hoppas, allt jag kan? När tiden inte räcker till... Livet är kort. Det är bäst att passa på. För tiden väntar inte. Livet väntar inte. Så sluta tveka.. Om jag bar kunde följa mina egna råd för en gångs skull... 

Turnin' circles time again
Cut like a knife, oh now
If you love me got to know for sure

Cuz' it takes something more this time
Then sweet, sweet lies, oh now
Before I open up my arms and fall
losing all control
Every dream inside my soul

When you kiss me on that midnight street
Sweep me off my feet
Singin' ain't this life so sweet?

This years love had better last




                xoxo          //Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0