Skisserna till en plan :)

Efter helgen som gått känner jag mig lite bättre till mods när det gäller mina framtidsval. Någon form av plan har skissats upp, mer säger jag inte just nu för än så länge är det bara en idé jag fått. Men det känns iaf lite bättre med en skiss än ingen plan alls :)
   Helgen har varit bra. God mat, shopping och massa mys :) Känner mig nästan som en ny människa. Och nu när lovet är inom räckhåll känns det riktigt härligt. Ledig tisdag, två lektioner onsdag, mini-christmas på torsdag och julavslutning med klassklappsbyte på fredag, sämre veckor har man haft :)
   Ikväll blir det lugnt. Har börjat packa lite smått inför hemfärden. Det är mycket som behövs när man ska vara hemma i drygt en månad. Det ska bli skönt faktiskt, att få spendera ordentligt med tid med nära och kära hemma i Karlstad. När man bor så långt bort är det inte lätt att finna tid till alla som man tycker om, och nästa år ser det ut att bli ännu sämre med tid... Jaja, det löser sig tillslut. Det gör det alltid. "Ingenting varar för alltid, inte ens dina problem." - ett litet ordspråk som kan vara värt att tänka på.
   Nu ska jag fixa lite mat. Ha en fortsatt trevlig kväll!



          xoxo            //Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0