Helgen som varit

Nu sitter jag och skriver blogg mest för att jag inte har något annant att hitta på. Med älsklingen i andra änden av telefonen och en tom stol vid min sida. Det är söndag igen, ingen tvekan om saken.
   Vet inte om jag känner mig mer eller mindre förvirrad efter fredagens mässa. Tog några kataloger från några olika skolor och sen får vi se hur det blir. Jag vet inte riktigt vad jag vill men jag vet i alla fall vad jag inte vill. Det är väl en början? Paniken smyger sig på mig men det är inget att göra åt. När jag vet så vet jag. Förhoppningsvis.
   Vill vrida tillbaka klockan, eller kanske vrida fram den. Gillar inte ensamheten och ovissheten, den skulle jag helst vara utan...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi letade resmål i helgen. Trevligt att ha något positivt att se fram emot, att längta efter och förtsätta kämpa för. Ljuset i tunneln -en klyscha men å så sant. Hoppas vi tar oss dit. Och vidare. Och vidare. Vill inget hellre än att få vara lycklig! Med dig ♥ 



                   xoxo                //Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0