Nya recept :)

Tror jag blev lite inspirerad av "Halv åtta hos mig" igår, trots att den menyn nog inte skulle passa mig för fem öre, svamp och skogsdjur -inte min stil. Men jag började söka på lite olika ingredienser och hittade faktiskt 3 recept som verkade bra :) Citronkykling med potatisklyftor (?) tror det var potatis... Vitlöksstekta räkor med zucchini, gillar inte skaldjur men jag tänkte försöka lära mig, och zucchini har jag velat prova ett tag. Och så var det Kyckling Alfrado med pasta och vitlöksbröd, låter mumsigt! :)
   Dessa recept ska jag försöka mig på här framöver. Kul med något nytt för krealiveten slokar varje gång det är dags att planera veckans middagar. Återkommer senare med resultatet.
   Have a good day! :)


                xoxo   //Sanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0