Balklänning :)

Jag har köpt balklänning! Jag vet, det är rätt tidigt. Det var inte direkt planerat om man säger så. Jag och mamma skulle kolla lite vad som fanns å vad jag skulle vilja ha för modell. Sen hittade jag en jättefin, som åxå hade ett förmånligt pris (!) så jag slog faktiskt till :) Jag var inte alls beredd på att hitta någon, jag brukar vara rätt kräsen av mig, så jag blev faktiskt rätt överraskad :)
   Så nu är det fixat iaf, så behöver jag inte oroa mig för det :) De skulle sy in och upp den lite så den passar perfekt å sen får jag hämta den under jullovet. Det ska bli spännande å se hur det blir när den är helt klar! :) 
   Det var allt jag hade att säga den här gången! :)


                xoxo         //Sanna 

Kommentarer
Postat av: Hot Banana

Wihie! Vad roligt!

Btw jag har en nyhet, jag och Rikard har bestämt att bara vara kompisar, vi bestämde det i fredags att det är bäst så. Kommer kanske lite plötsligt men tänkte att det är lika bra att berätta.

Ses snart!

2009-10-30 @ 17:08:42
Postat av: elin

vad är det för färg och modell? :)

2009-11-02 @ 11:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0