Havet är djupt

Kolla in dessa konstiga firrar!



En haj med ben!






Batmanfisk. Ser mest ut som ett överkört vattendjur som gått av på mitten tycker jag! :)






Macropinna-microstoma. Den har genomskinligt huvud så den kan se när den jagar. Ögonen sitter där bak av någon konstig anledning. :S






Tjockskalle-fisk. Eller Fathead som den åxå kallas. Charmant inte sannt?







Jag vet. Jag sparde det bästa till sist, eller hur? :P
Jo, det är faktiskt en fisk!!! En anemon. Eller peinsfisk som de kallade den på sidan :P


Här är länken om nån vill kolla. 10-i-topp lista på konstiga fiskar. Fast jag tog med de roligaste.
http://www.jesper.nu/lankar/bild/5484-Topp10listapaspeciellafiskar/


                  xoxo         //Sanna


Kommentarer
Postat av: Hot Banana

Yscha vad äckliga dem är! Fast den med genomskinligt huvud var rätt cool :P

2009-10-21 @ 08:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0