Morgonen efter

God morgon alla glada! Sitter just nu å äter frukost och lyssnar på Rix MorgonZoo, min vanliga morgonrutin.
   Igår var det studentfest på Grand :) Anna, Emma, Bessi och Alex var hemma hos mig på förfest (jag å min granne host-ade:P). Vi åt lite å drack lite och hade allmänt trevligt. Det var skitkul! :)
   Vid halv elva gav vi oss av till Grand Hotell. Festen var i Bakfickan på baksidan. De va inte så jättemycket folk med ganska trångt på dansgolvet. Man blev runtknuffad en hel del... Lite catfight på dansgolvet och en tjej som såg ut som hon skulle svimma mest hela tiden, annars var det rätt lungt.
   Tyvärr är det ju skola idag så jag å min kära granne stannade inte allt för länge. Ska göra färdigt catwalken till modeshowen nästa vecka (i samband med Strålande Ullared, fri entré -missa inte!). Den är tvungen att bli klar så vi kunde inte stanna hemma. Annars hade det varit rätt skönt att sova ett tag till. Men jag kan sova på tåget, det bär av till Karlstad i eftermiddag :)
   Hur som helst var det askul igår och jag vill passa på att tacka för gott sällskap :) Gud så allvarligt det lät :P Jaja, tack tjejer! :)
   Nu ska jag gå å göra mig i ordning, är lite sen :P
Ha en bra dag!

              xoxo          //Sanna 

Kommentarer
Postat av: alexandra

Tack själv för en trevlig kväll! :)

2009-10-16 @ 15:05:10
Postat av: Jennifer

Måste påpeka att jag finner det ytterst charmerande att du dragit ner ännu mer på kvalitén på svenskan för att du blivit liiiiite mer kompis med några av de andra i din klass. Hahaha, växte din såkallade "världsbild" och självkänsla jätte mycket då eller? (Du kommer nog aldrig inse detta själv Ditt meningslösa liv får mig verkligen att ÄLSKA mitt. Tack :)

2009-10-20 @ 17:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0