Snart lov! :)

Nu är det bara en lektion kvar innan det är dax för lov! :) Ska bli väldigt skönt att få en paus. Träffa familjen å vännerna och pojkvännen såklart :) Har ganska fullt upp under lovet som det ser ut nu, men det ska bli skönt att få fylla ut veckan med något annat än den vanliga tråkiga vardagen :)
   Satt å kolla på Plus förut, i brist på annat, (de blir så ibland när man bara har dåliga kanaler :P). Det handlade mycket om försäkringar och det var inga glada besked, pensionärer som förlorade halva begravningsförsäkringen å gravidförsäkning som inte täckte någonting... Verkar mest som att försäkringar bidrar till mer dåligt än bra, så ska det ju inte va! Så man måste verkligen lusläsa ALL text innan man tecknar något, ett tips om nån tänkt teckna nån försäkring under lovet :P
   De pratade om mobiler åxå, om operatörer som lovar fria sms, men bara till en viss gräns.Comviq kompis, som jag har, har fria sms till alla med samma operatör. Men detta gällde 3000 sms per månad, vilket de inte sa i avtalet. En tjej hade fått en telefonräkning på över 2000 fast att alla sms skulle vara gratis... Så kan det vara. Mysko.
   Det verkar inte som att man kan lita på någon nu förtiden. Inte ens på sig själv ibland. Jaja, that´s life.
Nu ska jag fortsätta packa.
Puss.


                                 xoxo              //Sanna 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej Sanna!



Detta blir sista gången jag skriver till dig. Jag har gjort ett beslut nu att sluta bry mig om vad andra gör. Att inte längre lägga mig i om jag ser någon som inte utnyttjar sina möjligheter och som använder andras kärlek till en som ett makt-verktyg. Nu kan jag självklart inte till 100 % veta om det är så, men det var i alla fall därför jag skrev. För att försöka få dig att bli mer medveten. Jag hoppas i alla fall att du blir något en dag och bevisar mig fel i alla mina påstående. Lycka till!

2009-10-29 @ 00:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0