Spontanshopping :)

Efter skolan idag skulle jag, Alex å Malin skaffa studentlägg till studentfesten som är imorgon. Vi gick till Gymnasieskolan (där vi fått veta att man skulle köpa dem) men till vår förvåning hade hon i receptionen ingen aning om vad vi menade med studentlägg. Så vi fick gå därifrån utan, något fövånade.
   Jag och Alex gick vidare till alla Falkenbergs tygaffärer (hela 2 stycken :P) och letade tyg till mitt projektarbete. Det fanns nästan inget klädtyg alls, men kanske ett som var användbart. Sedan blev det en liten spontan shoppingrunda i de få klädaffärer som finns här. Till min förvåning hittade jag en grå skjorta på Vero Moda som jag hade letat efter i massa affärer i Göteborg utan att hitta. Men där hängde den, precis rätt färg, längd, storlek, modell och ärmlängd som jag ville ha :) Den hade till och med rätt pris! Tänkte att det måste varit ödet så jag provade den.
   Så jag fick min efterlängtade skjorta och ett skärp att ha till för en överkommlig peng :) Spontanshopping är den bästa shoppingen! :)
   Innan vi gick hem igen tog vi en fika på Café Blå. Mysigt, mysigt :)
   Så kortfattat, det har varit en rätt bra och trevlig dag idag :) Och förhoppningsvis blir det ännu trevligare imorgon. Middagsgäster å sen lite party party :)
   Nu ska jag se färdigt på "Halv åtta hos mig". Heja Cassius :)


                                xoxo        //Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0