What?!

What´s up med alla dessa knasiga reklamer för Kavli Räkost?!? :) Tyckte att de första med bäbisen var helskojjs när den kom, fyndig eftersom bäbisar inte kan prata och därför inte kan säga vad de gillar och inte gillar (där av "That´s the way I like it").
   Men sen kom den hemska uppföljaren med taterna. Har aldrig gillat den. För det första tycker jag den korthåriga tanten med rött hår ser helläskig ut, och sedan fattar jag inte konseptet med den dansande tanten. Hon kan ju faktiskt prata... :P Det var väl meningen att det skulle vara roligt, men...
   Å nu senast så kom versionen med den tuffa MC killen. Den var faktiskt rätt kul tyckte jag. Tanterna såg läskigare ut än  vad han gjorde :)
   Så man kan ju undra vad de kommer med nästa gång. Någon som har en gissning? :) Kanske jultomten å tomtemor eller nåt... det är ju jul snart :P Fast vem skulle va den tredje personen? Rudolf? :) Nej, kanske inte. Vi får väl se vad de hittar på.
   Om någon mot förmodan skulle ha missat dessa reklamfilmer finns de här nedan, den med tanterna dock lite annorlunda än från tv. Och har du sett dem kan det va kul att se dem igen. Bebisen är iaf söt :) 








Nu ska jag fixa det sista innan allt folk ramlar in. Men Malin kommer inte :( Blev faktiskt riktigt besviken. Men det blir nog kul ändå.
   Ha en trevlig kväll allesammans! :)

                      xoxo     //Sanna

Kommentarer
Postat av: Hot Banana

Jag vet :( Förlåt <3

2009-10-15 @ 21:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0